Adres
Ossebroeken 11G,
9411 VR Beilen
Telefoon
0593-534 534
Adres
Ossebroeken 11G,
9411 VR Beilen
Telefoon
0593-534 534
Remote support
Efficiënt en vooruitstrevend
Een probleem moet opgelost worden en daar helpen we u graag op afstand bij
Remote support
Klanten met een Service Level Agreement (SLA)
Als onderdeel van onze Helpdesk as a Service module installeren wij software op de in de overeenkomst opgenomen pc's. Via deze software kunnen wij snel en efficiënt de gebruiker ondersteunen.
Met enkele muisklikken kunnen wij met u meekijken en de bediening van uw pc overnemen.
Middels deze software zijn wij in staat om u op afstand te helpen bij bijvoorbeeld het installeren van drivers, het instellen van een programma, een foutmelding te zien en wellicht op te lossen.
De software werkt snel, veilig en zonder problemen zelfs als er firewalls en/of proxyservers bij u in gebruik zijn.
Daarnaast beschikken we met deze software over diverse tools, waarmee we niet alleen diverse taken geautomatiseerd kunnen uitvoeren, maar geeft daarnaast zowel inzicht als ook overzicht van uw pc's/servers/netwerk.
Geen Service Level Agreement ?
Geen probleem hoor, zonder een contract helpen we u uiteraard ook maar dan wel zonder de voordelen van het contract. Het kan zijn dat u moet wachten of dat een afspraak moeten maken.
Dan kunnen wij u ook op afstand helpen via onze remote support tool Zoho Assist, echt vraagt dit wat meer handelingen en kost helaas daardoor ook wat meer tijd. We beschikken dan helaas ook niet over diverse handige tools en informatie over de pc.
Indien u gevraagd wordt om een remote support sessie te starten vind u op deze pagina hiervoor de instructies.
Uiteraard helpt onze collega u hier telefonisch bij.
Voordelen van remote support op een rij
Remote support sessie starten
Instructies
Interesse in een Service Level Agreement?
Een SLA geeft u diverse voordelen en zekerheden.
Maak een afspraak voor een vrijblijvend advies en kom er achter wat u nu wellicht mist.