Adres
Ossebroeken 11G,
9411 VR Beilen

Telefoon
0593-534 534

Remote support

Efficiënt en vooruitstrevend

Een probleem moet opgelost worden en daar helpen we u graag op afstand bij

Remote support


Klanten met een Service Level Agreement (SLA)

Als onderdeel van onze Helpdesk as a Service module installeren wij software op de in de overeenkomst opgenomen pc's. Via deze software kunnen wij snel en efficiënt de gebruiker ondersteunen.

Met enkele muisklikken kunnen wij met u meekijken en de bediening van uw pc overnemen.

Middels deze software zijn wij in staat om u op afstand te helpen bij bijvoorbeeld het installeren van drivers, het instellen van een programma, een foutmelding te zien en wellicht op te lossen.

De software werkt snel, veilig en zonder problemen zelfs als er firewalls en/of proxyservers bij u in gebruik zijn.

Daarnaast beschikken we met deze software over diverse tools, waarmee we niet alleen diverse taken geautomatiseerd kunnen uitvoeren, maar geeft daarnaast zowel inzicht als ook overzicht van uw pc's/servers/netwerk.

Geen Service Level Agreement ?

Geen probleem hoor, zonder een contract helpen we u uiteraard ook maar dan wel zonder de voordelen van het contract. Het kan zijn dat u moet wachten of dat een afspraak moeten maken.

Dan kunnen wij u ook op afstand helpen via onze remote support tool Zoho Assist, echt vraagt dit wat meer handelingen en kost helaas daardoor ook wat meer tijd. We beschikken dan helaas ook niet over diverse handige tools en informatie over de pc.

Indien u gevraagd wordt om een remote support sessie te starten vind u op deze pagina hiervoor de instructies.

Uiteraard helpt onze collega u hier telefonisch bij.

Voordelen van remote support op een rij

  • Geen voorrijkosten
  • Geen speciale software nodig, met allerlei moeilijke instellingen
  • U hoeft uw pc niet af te koppelen, weg te brengen en één of zelfs meerdere dagen te missen
  • De kosten zijn geringer dan ondersteuning op locatie


Remote support sessie starten


Instructies

  1. U krijgt telefonisch een Sessie ID
  2. Voer deze sessie ID in bovenstaand invoerveld in
  3. Klik op de knop Verbinden
  4. Voer uw naam in op de pagina die opent
  5. Klik op de knop Deelnemen aan Sessie
  6. Klik op de knop Agree and Download
  7. Het programma ZA_Connect.exe wordt gedownload
  8. Open dit gedownloade programma
  9. Indien gevraagd bevestig dan het uitvoeren van het programma
  10. Klik op de knop Join
  11. Laat uw muis los en volg instructies onze collega

Interesse in een Service Level Agreement?

Een SLA geeft u diverse voordelen en zekerheden.

Maak een afspraak voor een vrijblijvend advies en kom er achter wat u nu wellicht mist.